Sommarjobb

Nu har ännu en vecka gått. Denna vecka har varigt SUPER! och då menar jag det!

Har sommarjobbat, tagit hand om massa småungar som varigt på dagläger på 4H gården. Träffa massa nya människor (ledarna) en mycket speciell också.

finns inte så mycket å säga. grisarna och kaninerna har rymt under veckan men vi har lyckats fånga dem. jag sköt luftgevär för första gången också :)
dock inte ridit :/
menmen. min bror har också lyckats fixa punktering på min cykel. så jag har fått gått till jobbet varje morgon, inte så jätte långt men ändå. 

igår lånade jag älskade Fridas cykel för att åka dit. 
såklart lyckas jag tappa bort nyckeln som var i min BH '-.-
jag ringde henne, och hon hittade en extranyckel. pheewww!
det har varit en bra vecka iaf.
hoppas dem andra två veckorna på 4H blir lika bra, tvivlar jag på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0