Gränby, köpa skor!

Hade träning med mina älsklingar igår. jag känner mig väldit stolt. var väldigt duktig som klarade väggen med överhänget.
skulle ha tagit bilder. men gick inte så bra. så jag får göra det nästa gång ist.

Efter träningen sov Tove här. vi kolalde på PS: I love you, men skivan gick sönder efter typ halva filmen. så det faila. aja. nu ska ajg snart te Gränby centrum med Pappa och köpa nya skor. ska också lämna tebax jeansen jag köpte i förrigår.
puss!
________________________________________________________________________________________

Har ingen bra bild på skorna jag fick! men här är en bild när jag provar dem.


Tack, mamma och pappa för skorna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0