ACO SPOTLESS Blemish Treating Moisturiser <3

Idag vaknade jag ganska sent eftersom jag var ledig! =)
var tvungen att åka till skolan för utvecklingssamtal dock. sedan åkte jag och papi till gränby och handla. jag fick en sjukt bra sak av honom från apoteket, som jag velat ha ett tag.


ACO SPOTLESS Blemish Treating Moisturiser

rekomenderar den grovt! tar bort det röda i finnar. men ärligt talat. när jag provade den. vissa finnar hade redan försvunnit efter en natt! omg, asså världens bästa produkt.

________________________________________________________________________________________________________

Igår när jag slutade var jag med älskade Agnes. vi var på stan och åt på mcdonalds mm...
sedan typ tog jag ett bad och kollade på tv.
sedan fixade pappa min voddler. så jag kollade på nån film.
är det bara jag som tycker att voddler är asdrygt?

jaja, puss!


Kommentarer
Postat av: Bella

Får ta och pröva den nästa gång jag får en finne haha. Hur mkt kostar den?

2010-01-18 @ 23:57:16
URL: http://bellboli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0