nytt :)

Yeeey, min mormor har precis gjort fransk manikyr på mina händer och fötter, känner mig som en riktig prinsessa ^^ hahah
________________________________________________________________________________________________


Hej svej allihopa,

igår var jag och min älskade söta mormor i ett stort köpcentrum i Frankrike. Hon köpte massa i.d bareminerals till mig. hon köpte själva fondationen, en till vintern och en till sommaren som är lite mörkare, ett solpuder, tre olika borstar och ett liksom primer puder om ni fattar ;) som gör att allt stannar kvar hela dan :) de köpte hon till mig, och en ny parfym ^^<3



luktar sjuuuukt gott :) tack älski mormor <3


har inte lyckats hittat nån fin balklänning än men ska till ett spec ställe i Paris imorn för att leta med mamski och mormor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0