Mycket att göra idag!

hej allihopa, jag vaknade nyss! kan ni fatta jag vaknade typ kvart i 9. jag dör av trötthet. Oliver är vaken så jag chattar med honom. men idag har jag vrekligen fullt upp. jag vet absolut inte hur jag ska klara av allting idag. det ser inte mycket ut. men allting är med olika människor på olika ställen. jobbigt!


BH.n kunde jag inte bestämma mig för vilken.
de gråa mjukisarna blev det inget av eftersom dem såg ut som pyjamas byxor på mig.
Min tränare smsade mig och undrade om vi kunde träna näste helg ist.
Mjukisdress blev det inte. det fanns inga byxor i min storlek. men köpte överdelen =) ljusblå från bikbok


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ser drygt ut. :/

2009-11-22 @ 14:15:45
URL: http://matildasenkla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0