Moskén idag med klassen, snart träning!

Hejsan alla, nu har jag redan hunnit duschat.
idag vare skit äcklig mat i skolan, menmen... vi drog till moskén med klassen efter lunchen, vi fick veta lite om islam och vi fick kolla på när dom bad.
jag trodde att det skulle vara astråkigt men det var egentligen ganska intressant =)

vi slutade tidigare på grund av det, och eftersom jag bor typ 5 meter ifrån moskén kom jag hem väldigt tidigt.
så just nu sitter jag och kollar på tv, och väntar på att Tove ska komma hit, för då ska vi till ica och köpa Vitamin well och sen dra till träningen :)

haha kanske jag bord ta med öronproppar så jag tränar intensivt, eller? ;P

aja, vi hörs senare, kanske på träningen? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0