hemkunskap idag!

Hejsan, Jag hade ph idag,
-för er som inte vet vad det är så är det något som kallas personligt handledarsamtal som vi på kunskapsskolan har en gång varje vecka. då måste vi stanna en timme längre;) jag har inte hunnit lägga upp något för att jag somnade när jag kom hem. var skit trött.

just det, idag hade jag hemkunskap som sista lektion. Vi fick laga piroger med valfri fyllning och sedan en efterrätt. min grupp gjorde Gino som efterrätt, väldigt gott kan jag säga er. jag kan lägga upp ett recept på det senare.

Imorn ska vi till moskén med skolan för en kurs som vi har. så vi får inte visa knäna eller armarna. haha och helst inte bysten.

haha aja, nu ska jag ta och kolla på Andra avenyn, ärligt talat vet jag inte varför jag kollar på det, eftersom det blivigt så dåligt. men det är nog bara för att det var en jätte bra serie förr som jag älskade, därför vill jag liksom fortsätta att se klart.
Pusshej!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0