Livräddning är något att hata!

usch, idag (Torsdag), var vi med klassen å simmade. jag smsade med Lovisa och Orfeas i morse, vi bestämde att vi skulle GÅ dit dirrekt på morgonen, ist för å ta en sådan stor omväg till skolan och vara där i en kvart och sedan åka te oss typ. så vi kom precis i tid. Orfeas var seg!
aja, för mig gick det inte så bra. jag klarade typ 4 sekunder över VG tid. så jag vet inte om jag får VG lr G. fyfan jag är riktigt sur!
Har också fått VG på min egna religion jag hittade på =)

jag är ganska lyklig just nu. är inne på facebook och kollar på fotton. Lyssnar också på musik

________________________________________________________________________________________________

Ja, som ni ser har jag också bytt bakgrund, ville att min blogg inte skulle se så "omogen" ut längre. så jag funderade mellan två bakgrunden. de flesta röstade på denna =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg design :d

allt bra?

2009-12-11 @ 23:18:41
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0