Skola idag...

Mjo, nu började skolan igen, orka... fick vakna skiit tidigt, å de pinsammaste var att jag missade bussen. så jag kom försent till skolans första dag. å vi skulle samlas i aulan. så hela skolan typ satt å stirra på mig när jag kom in i aulan typ 10 min senare, allat hade ju redan börjat.
jaja, sen efters Aula samlingen skulle vi typ fylla i några namn i rutor. å sen vare samling med klassen. sen runt 1 fick vi dra hem :)

Annelie och Emily PH
sen måste jag också bara säga att denna bild på mig och min handledare finns på skolans hemmsida, *Stolt* :)

http://www.kunskapsskolan.se/skolor/uppsala/betygsresultat.4.13ed45fa118bfee467380005692.html



Jaja, Efter skolan Stack jag och mötte Frida på stan. (Magda å Sara var me i början) Jaja, sen stack dom.
Jag å Frida åt på Mcdonald's, hahah frida hade aldrig hört talas om "lilla menyn" :P<3

Jag köpte två typ "Armband" alltså det är typ band som man virar runt handleden.
sen köpte jag en jätteskön långärmad tröja och en schal som är jätte fin.


bilder kommer snart ;)

/puss


Kommentarer
Postat av: mel

sv: Jo det är ju jobbigt.. men det går ganska fort:D

Sen är det värt det också. Visst var det jobbigt precis när man spännde men det gick snabbt över(:

Lycka till:D

2009-08-18 @ 13:23:45
URL: http://meels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0