lera på Tinas byxor.

dagen började me nå jävla utomhusaktivitet med hela 9.an. ganska jobbit. haha, jag å Tina var lite dumma som tog en "genväg" tebax te skolan, genom en jävla skog, å en jävligt jobbig backe att gå upp för :P Ni kan förstå att man blev lite lerig?iaf, sen fick vi gå in. jag och Tina sminkade oss och bytte om inne på toan eftersom Tina reamlade när vi var ute och blev lerig, å sen vare samling med klassen. sen åt vi mat, fett gott med köttbullar :)
sen vare mest slapp i fotöljerna, hahha.

vi skulle fått gäster idag, men så blev det inte, YES! jag slapp städa buren idag på grun av de. Det får jag göra på torsdag ist, eftersom jag ska träffa kompisar imorn å kolla på film å äta popcorn tills jag spyr, hahaha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0