Godis, Godis och ännu mera Godis

Nu är man ju bara tvungen att berätta om dagen,
sorry om jag bara hinner lägga upp ungefär 1 bild per dag, men jag har inte så mkt tid åt bloggen.
iaf, dagen var helt ok, jag satt å plugga matte i skolan på förmiddan å sen åt jag lunch 2 ggr. vet inte varför hade bara lust :) jag satt först med dom i min klass å sen med några i 8.an.

Sen stack jag och dom i 8.an till kiosken för å köpa godis, då kommer Maxi och typ tvingar mig å ta kort på han och Henrik. så jag gjorde de.

här har ni bilden :)

                                      pil


maxi å henjik

Kommentarer
Postat av: Magda

Tssssss, "några i åttan" och "tvinga mig att ta en bild" x')? Right :P

2009-08-24 @ 20:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0