090825

Hejsan allihopa!
Jag vaknade nyss, å ska snart äta fruckost,
men först alltid en dusch, inte lukta usch. Hahaha, dedär kände ni igen va?,
jaja, haha. ni förstår poängen =)

Hur som helst, jag är ju "ledig" idag, egentligen kallas det hemstudiedag, då ska man arbeta hemma.
Menmen... jag ska nog kolla på TV och slappa lite nu på morgonen och sedan arbeta med kursen som vi har just nu i skolan.
(för man vill ju få bra betyg i SO)


Juste. mina uppdateringar har ju inte vart dom bästa, (eftersom jag inte har så mkt tid åt bloggen) Men när jag får min nya netbook kommer allt bli enklare, då kommer jag t.ex kunna skriva i skolan och när jag t.ex kollar på tv och sånt.

men vi hörs sen, =)
Puss

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra tisdag (:

2009-08-25 @ 15:09:55
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0